sâmbătă, 26 februarie 2011

Joaca in zapada

Am reusit in sfarsit sa mai adaug cateva poze cu Akita la joaca in zapada... Pozele sunt ceva mai vechi, facute  la inceputul anului, dar de-abia acum mi-am facut timp sa le "urc" si pe net. Intr-o zi am hotarat ca este asa frumos afara, incat merita sa ies cu sania la plimbare. Bucuria a fost maxima, va imaginati,  Poze au fost mai multe, dar deoarece blogul ii este dedicat "cane coarsei" nu am publicat decat pozele in care apare vedeta :))



 Aici este o fantana arteziana care vara are apa si iarna are...gunoaie inauntru. Oricum, asta nu a impiedicat-o pe Akita sa alerge in jurul fantanii de parca viata ei depindea de asta :))
 Dat fiind ca ii placea asa mult zapada si pentru ca era afara cu sania, am fatut o incercare (nereusita) de a face din Cane Corso un husky siberian. Adica sa o inham la sanie. Incercare sortita esecului, pentru ca nu a tentat-o deloc sa traga sania. Nici goala, ce sa mai vreau sa plimbe copilul. Concluzie: Cane Corso nu e caine de tras la sanie :))





 Si s-a jucaaaat... Si s-a jucaaaat.... Pana a cazut de oboseala. :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu