vineri, 31 decembrie 2010

Cherry eye la 4,5 luni

Din pacate, in septembrie, cand Akita avea 4,5 luni a facut "cherry eye" adica a dezvoltat o inflamatie a glandei lacrimare Harder. Nu este ceva foarte grav, dar este din pacate inestetica si tratamentul nu se face decat chirurgical. Asa ca a trebuit sa chemam medicul veterinar pentru a-i indeparta acea glanda. Operatia a fost usoara, in 15 minute doctorul terminandu-si treaba. A fost mai greu la aducerea acasa pentru ca era anesteziata si a trebuit sa o car in brate. Si nu are decat vreo 30 Kg :)) Am atasat cateva poze facute in acea perioada pentru a se vedea mai bine la ce ma refer.





3 comentarii:

  1. As dori sa stiu daca in urma interventiei prezinta simptome ale cheratocnjunctivitei sicca?

    RăspundețiȘtergere
  2. salut!
    imi poti spune, te rog in ce aconstat operatia?
    infundarea sau extirparea glandei si ce riscuri au fost sa apara sindromul "ochiului uscat"?
    am si eu o fetita de 4 luni si are aceeasi problema, numai ca e la ambii ochi! :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Operatia s-a facut prin extirparea glandei lacrimare la ambii ochi, in 5 minute, fara nici un fel de complicatii. Mai complicat a fost sa aduc matahala acasa ca era anesteziata si nu se putea tine pe picioare :D
    In timp nu am vazut sa apara nici un fel de problema la ochi dupa operatie. Absolut nici una, cu toate ca mi-era teama de sindromul ochilor uscati.

    RăspundețiȘtergere