vineri, 31 decembrie 2010

Si cateii fac nebunii, nu-i asa? :))


Dupa o plimbare mai lunga, timp in care Akita era singura acasa, am revenit si noi acasa rupti de oboseala. La intoarcere, ce am constatat? Akita, in lipsa de orice altceva mai bun de facut, a furat caietul de desen al Alexei si a facut o mica opera de arta in toata bucataria... :)) Inutil sa mai spun ce fata a facut asta mica atunci cand si-a dat seama ca toate hartiutele alea de pe jos erau desenele ei. (foto stanga) De fapt se vede si in poza ca a ramas blocata :)) Bine ca nu este un copil-problema suparacios care sa se arunce pe jos plangand si tipand. A reusit chiar si ea sa vada comicul situatiei, iar momentul a fost rezolvat rapid atunci cand i-am dat un alt bloc de desen unde sa poata desena in continuare tot ce vrea ea :)


In fotografia din dreapta,
asa cum se poate vedea, este un "fost" scaun de bucatarie, prelucrat cu talent de Akita la ora de arta mestesugareasca ;) Cu ocazia asta am inteles si provenienta zgomotelor nocturne care ne mai perturbau cateodata somnul. Ideea este ca dintre toate "relele" pe care putea sa le faca, am ajuns la concluzia ca Akita este un caine foarte cuminte. Putea sa faca muuult mai multe stricaciuni daca vroia.


Tot din seria "Ce nebunii a mai facut catelul meu" va prezint (din nou..) bucataria noastra. La fel, dupa o sedinta de shopping mai prelungit, la intoarcerea acasa am gasit... asta:
Si acum sa va explic: pe masa era o musama, iar pe musama, o fata de masa. Cand am intrat in bucatarie, musamaua era roasa aproape in intregime (chestia aia alba imprastiata pe jos) iar fata de masa era cazuta langa masa si facuta aproape ghem. Dar faza cea mai comica abia acum vine... Pesemne ca Akita nu a auzit cand am intrat in casa (eram cam ocupata, nu?) iar in momentul in care am aprins becul in bucatarie, surpriza a fost asa de mare de ambele parti, incat, uitandu-se in ochii mei a tras un pisu direct pe fata de masa! :)) Suficient de expresiv, nu? Am aruncat imediat la gunoi tot ce era pe jos si am inteles "protestul" spontan al catelului. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu